niedziela, 7 lutego 2010

20

Mogłabym być tu sama ;) ale wolę być z Wami. Dobrze mieć Kochanych blisko. Szczególnie gdy się nie za bardzo umie jeździć na lodowisku życia. Ale mnie ciągle ktoś uczy jeździć ;).
Kochać to bardzo nie wiele... a zaraz tak dużo, że czasem, aż braknie na to we mnie miejsca.

Żyć aby kochać, kochać by żyć.
Czy potrzeba czegoś więcej?
Nie.. to wystarczy.


Więc, można by zapytać, czemu dzisiejszego wieczoru jestem smutna?
To tylko urodzinowa tradycja. Chora i smutna ;) jak co roku - norma. Ale za to są refleksje. I są ukochani.. i Najukochańszy.
Mi nie potrzeba dużo do szczęścia ^^

Dzisiaj mija 20 lat odkąd tu jestem.
Bóg wiedział co robi ;)

;*

Tańczę w deszczu łez, uśmiecham się ;) jakby nikt nie patrzył. Bo tu jest co dzień .. o Niebo lepiej ... ;)
tylko tyle. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz