niedziela, 27 maja 2012

Tak bardzo chciałbym zostać kumplem Twym...

Koślawy nastrój. Milion niepotrzebnych myśli. A może tylko mi się zdaje, że niepotrzebnych... czemu przyjaźń jest taka trudna, dlaczego my musimy ciągle ranić, ranić, ranić... . 
Myślenie o człowieku, podczas gdy samemu jest się człowiekiem. Ranię i jestem raniona.
Ciężko jest wybaczyć komuś, kto nie okazuje nawet w najmniejszym stopniu, że jest mu przykro, wybaczyć, komuś na kim mi zależy, a kto nie potrzebuje tego wybaczenia. Wybaczyć po cichu, pokornie, w tajemnicy... 
Ja potrzebuję wybaczyć, ale to jest takie trudne. Ileż mocniej to boli, gdy druga osoba uważa, że nie ma o czym mówić, że to błahostka... . Przyjaciel.. Czy to na pewno przyjaciel?

Cisza, cisza... smutno

Jutro zaliczenie z tłumaczeń, trzeba zabrać się do pracy, zapomnieć o kłopotach natury moralnej, etycznej i zwyczajnej. Zapomnieć że kocham. Zapomnieć, że jestem, gdy mówię że kocham

Słowa i myśli, myśli i słowa - same grają w przedziwną grę, której jestem częścią. Planszą, kostką. Zagadką sama dla siebie. 
Jakim cudem mieści się we mnie aż tyle uczuć? I czemu te uczucia przeszkadzają mi we wszystkim, nawet w modlitwie... . 
Bałagan w pokoju i w sercu. Mokre, pachnące włosy, zeszyt, niepokój.

Zagubiona w czynach i myślach. W przestrzeni niedostępnej dla nikogo z wyjątkiem Boga. Może dlatego nikt inny by tego nie zrozumiał. Ale strach przeszkadza mi schronić się pod Jego skrzydła. 

Jeż

4 komentarze:

  1. Takie przebaczenie może być dużym wyzwaniem, ze względu na wszystkie emocje, które temu towarzyszą. Ale warto prosić Pana Boga, aby dał tą łaskę. To bardzo wiele zmienia. Błogosławieństwa Bożego na wszystkie zaliczenia i egzaminy, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie trudno ostatnio zebrać mi się do modlitwy... Myślę o Bogu i...na myśleniu się kończy. Czuję, jakbym się już poddała. Poza tym jakoś tak cicho się zrobiło w moim świecie. Bezludnie... Ale pewnie tak ma być i to jest dla mnie dobre.

    Studiujesz filologię rosyjską? Opowiedz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to co prawdziwie piękne często rodzi się trudach..

    tak jakoś sobie czytam.. i dobrze mi tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aveee, jak dobrze, że Cię znalazłam. Dziękuję za wiadomośc od Ciebie i że byłaś ze mną i chciałaś być w tych pięknych wiadomościach, jakie od Ciebie sobie czytam. Bądź, bądź, bądź.

    OdpowiedzUsuń